zaterdag 3 augustus 2013

Color Tattoo Maybelline New York


Hey,
Op de reclame zag ik deze oogschaduw.
Ik vond hem mooi, maar hij was echt duur!
Dus ik wilde hem niet nemen.
Maar daar kwam verandering in!




Mijn nicht had twee kleuren gekocht
met goede korting!
Ze waren mooi!Ik was opslag verliefd!
Alleen dat had ze een paar weken al in huis.
Jammer voor mij. Het was weer de normale prijs.
Maar ik had van vorig jaar van de DA nog een bon van 5 euro
en een kortingsbon van de DA zelf.
De normale prijs was 10.16 en ik heb hem uiteindelijk gekocht
voor 2.60. Wat een inkoop!
De kleur is Turquoise Forever 20.
Echt een mooie kleur (zie bij inleiding).
Ik ben super blij en hij is echt om op verliefd te worden! Love it!
Aan het begin moest ik nog wel een beetje wennen, maar uiteindelijk
krijg je het wel voor elkaar.
In de vakantie ga ik een beetje uitproberen en zo.
Misschien komt er nog een tutorial aan, maar dat is nog niet zeker.
Ik ga er misschien nog één kopen.

XxxxCornelieke

Geen opmerkingen: