donderdag 25 juli 2013

Tag : Handschrift

Hee,

Op Fasbelife komt a.s. zaterdag deze tag online. En ik vond het ook wel wat voor Crea4ever.
Vandaag heb ik een tag voor jullie : Mijn handschrift tag
In deze tag laat ik door middel van 8 vragen mijn handschrift zien.
Deze tag is nogal simpel. Er zijn acht vragen en de antwoorden schrijf je op in een boekje. En daar maak je een foto van.

Vraag 1. Wat is je naam en de naam van je blog?
Vraag 2. Wat is de url van je blog?
 
Vraag 3. Schrijft : The quik brown fox jumps over the lazy dog
Vraag 4. Favo Quote
Vraag 5. Favo liedje
Vraag 6. Favo artiest
Vraag 7. Wil je nog iets anders zeggen?
Vraag 8. Wie tag je?
Hier onder nog een paar voorbeelden van mijn handschrift :
Mijn alfabet
Begin van dit jaar
2011-2012
2010-2011
Als klein kindje!

Ik vind dat mijn handschrift sinds 2011-2012, groep 8, toch best wel heel erg veranderd is!
Heb jij deze tag al gedaan?
Liefs, Niquelle

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk! Deze tag ga ik zeker weten overnemen!

Anoniem zei

katjes kelder is toch een camping in nederland? :$